Lidl wdraża nowy system zarządzania sprzedażą

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2014 11:58

Sieć Lidl wdraża nowy system technologii mobilnych, służący do zarządzania sprzedażą i organizacją pracy.

System Lidl Mobile Office (LiMO) powstał we współpracy z firmą Apple i jest dedykowany na urządzenia iPad. Rozwiązanie zostanie wprowadzone do sieci Lidl w skali międzynardowej.

Nowa technologia ma stanowić wsparcie dla kierowników rejonu sprzedaży, dostarczając im zdalnie wszelkich informacji potrzebnych do organizacji i zarządzania procesami sprzedaży. System ujednolica wymianę danych, likwidując konieczność korzystania z dokumentów w tradycyjnej papierowej formie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane