Lidl wie jak ważny jest przekaz reklamowy - miesięcznie wydaje na ten cel 16,4 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 3 września 2014 09:39

Według danych firmy Nielsen sieć Lidl wydała w miesiąc (28.07 - 24.08) na reklamę telewizyjna aż 16 490 870 zł i tym samym w każdym tygodniu sierpnia znalazła się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę. Biedronka znalazła się trzy razy w tym zestawieniu i przeznaczyła na reklamę 10 864 747 zł. Raz w zestawieniu znalazły się sieci Tesco (2 659 325 zł) oarz Żabka (2 934 345 zł).

Przypomnijmy, kampania sklepów Lidl z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą trwa od dwóch lat. Akcja, początkowo zaplanowana na rok, jest oparta na cotygodniowych odsłonach pokazujących kulinarny pojedynek kucharzy, który toczy się zarówno w reklamach, jak i na stronie Kuchnialidla.pl. Wiosną ub.r. dołączył do nich cukiernik, a wiosną br. - dietetyczka.

Sieć deklaruje zadowolenie z efektów kampanii i nie planuje w najbliższym czasie jej zakończenia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane