Lidl wprowadza do oferty kolejne produkty premium

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 5 marca 2013 11:25

Lidl postanowił wprowadzić do oferty kolejne markowe produkty. Po galanterii skórzanej firmy Wittchen sieć postanowiła wzbogacić asortyment o perfumy i wody toaletowe. W ramach oferty tematycznej z okazji Dnia Kobiet sieć zaoferuje takie zapachy jak: Euphoria Blossom Calvina Kleina, DKNY Golden Delicious Donny Karan, a także Davidoff Cool Water Wave oraz Diesel Zero Plus.

- Zależy nam, by w ramach przeprowadzanych akcji tematycznych, do asortymentu wprowadzać produkty markowe w konkurencyjnych cenach. Oferując naszym klientom zapachy selektywne w okazyjnych cenach po raz kolejny udowadniamy, że hasło "Mądry wybór" to nasza filozofia działania. - powiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Jak już pisaliśmy, w działających w Polsce dyskontach systematycznie spada liczba produktów pod marką własną, które kiedyś dominowały na półkach tego typu sklepów. Jeszcze jakiś czas temu dyskonterzy sprzedawali niemal wszystkie towary pod marką własną, teraz systematycznie rosną tam udziały produktów markowych. Z raportów Nielsena wynika, że średnie spadki udziałów sięgają ponad 5 proc. w stosunku do tego co jeszcze jakiś czas temu oferowały dyskonty. W niektórych przypadkach, sięgają nawet 10 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane