Lidl wprowadza do oferty wina po 199 zł

Autor: wyborcza.biz 30 września 2013 12:58

Lidl rzuca wyzwanie Biedronce wprowadzając na swoje półki wina po 199 zł za butelkę - zastanawia się serwis Wyborcza.biz.

Kiedy rok temu Lidl na swoje półki wprowadzał wino Saint-Émilion Château L'Arrosée 1998 za 149,99 zł wiele osób zastanawiało się kto to kupi? Sama sieć w nieoficjalnych rozmowach przyznawała, że chodzi tu raczej o prestiż i marketing a nie jakiś wielki biznes.

Obecnie wśród win dostępnych w Lidlu są już trzy Grand Cru: Château Pedesclaux 2009 za 199 zł, Château Talbot 2010 za 199 zł i Château de Camensac za 79,99 zł.

Oferta Lidla to oczywiście reklama, marketing i wizerunek. Pieniądze na winach dyskonty zarabiają w zupełnie innych przedziałach cenowych sprzedając trunki między 10 a 20 zł. Chodzi np. o tanie wina z Nowego Świata przywożone w wielkich cysternach do których dodaje się wody i rozlewa do butelek, wysyłając do poszczególnych krajów Europy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane