PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Lidl wprowadza markę własną dla produktów z Chorwacji

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 12 października 2016 08:37

Lidl Chorwacja przedstawił nową linię marki własnej, która ma być sprzedawana na rynkach zagranicznych - donosi esmmagazine.com

REKLAMA

"Croamore" początkowo będzie składać się z ponad 90 produktów z Chorwacji oraz regionu bałkańskiego. Nowa marka zostanie wprowadzona do sprzedaży w ponad 30 krajach w czasie "Tygodnia chorwackiego".

Gama produktów obejmuje mięso, ryby, produkty mleczne, przyprawy, desery i napoje.

W ubiegłym roku, Lidl Hrvatska wyeksportował za granicę produkty o wartości prawie 9 mln euro.

Przypomnijmy, eksport marek własnych od polskich producentów do 18 krajów, w których działają sklepy Lidl wyniósł w 2015 r. 1,7 mld zł i zanotował spadek w porównaniu z 2014 rokiem, gdy wartość tego eksportu wyniosła 2,3 mld zł.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14299

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA