Lidl wspiera przedświąteczną sprzedaż: 7,2 mln zł na reklamy w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 28 listopada 2013 11:58

Lidl z tygodnia na tydzień zwiększa swoją obecność w reklamach telewizyjnych. Według danych firmy Nielsen za okres 18-24 listopada sieć na swoją świąteczną reklamę przeznaczyła aż 7,2 mln zł. Tydzień temu było to 6,6 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników telewizyjnych.

Jak już pisaliśmy, sieć wspiera również przedświąteczną sprzedaż poprzez wydanie własnej książki kucharskiej "Pascal kontra Okrasa". Książka jest podsumowaniem dotychczasowej współpracy kucharzy z siecią. Publikacja zawiera 104 przepisy, które były prezentowane przez rok w ramach kampanii promocyjnej sieci Lidl. Publikacji nie będzie można kupić, będzie przekazywana klientom w sklepach Lidl za dokonanie zakupów jednorazowo za 300 zł lub 6 zakupów za 50 zł każdorazowo.  


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane