Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamę telewizyjną, niż Biedronka

Autor: www.dlahandlu.pl 22 stycznia 2016 09:55

Według danych firmy Nielsen (okres 11 - 17 stycznia 2016 r.) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 4 870 940 zł zł i znalazł się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

W zestawieniu jest również Biedronka (2 890 265 zł).

Pozostałe marki ujęte na liście to: T-Mobile (3 895 171 zł), Media Expert (3 589 650 zł), Orange (2 958 045 zł), Proste Historie (2 416 140 zł), Visa (2 162 940 zł), Nestle (2 160 059 zł), KFC ( 1 981 569 zł) oraz Agata Meble (1 970 640 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane