Lidl wydaje miesięcznie 28,4 mln zł na reklamę w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2017 09:51

W ciągu czterech pełnych tygodni czerwca sieć Lidl wydała w reklamę w telewizji aż 28 463 507 zł.

Według danych firmy Nielsen za okres 26 czerwca - 2 lipca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 7 665 030 zł i znalazła się na 3. pozycji (po Play i Plus) wśród brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Biedronka przeznaczyła w tym czasie 4 387 760 zł i znalazła się na 8. pozycji.

Tydzień wcześniej Lidl przeznaczył na ten cel 7 712 460 zł, a Biedronka w ogóle nie znalazła się w zestawieniu

Natomiast w drugim tygodniu czerwca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 6 243 170 zł a tydzień wcześniej 6 842 847 zł. 

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane