PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl wydaje na promocję w telewizji prawie 22 mln zł miesięcznie. Sieć kończy współpracę z Okrasą i Brodnickim

Autor: www.dlahandlu.pl 7 sierpnia 2015 10:05

Lidl wydaje na promocję w telewizji prawie 22 mln zł miesięcznie. Sieć kończy współpracę z  Okrasą i Brodnickim fot. gazetka sieci Lidl

Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (27 lipca - 2 sierpnia) Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 7 349 342. W miesiąc (6 lipca - 2 sierpnia) wydatki sieci wyniosły łącznie 21 828 842 zł. Od kilku lat główną rolę w reklamach sieci grają Karol Okrasa i Pascal Brodnicki.

Na okładce najnowszej gazetki reklamowej sieci umieszczono zdjęcie kucharzy z podpisem "dziękujemy za wspólne 3 lata i zapraszamy na pożegnalny obiad" sugerujące, że sieć kończy współpracę z Brodnickim i Okrasą.

Przypomnijmy, na początku lipca (6-12) sieć przeznaczyła na reklamę telewizyjną 4 718 130 zł, tydzień później - 4 738 750 zł, a dwa tygodnie później - 5 022 620 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Zgodnie z danymi Kantar Media w pierwszej połowie roku Lidl na promocje w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) przeznaczył około 252,8 mln zł. To o 7,6 proc. więcej, niż w tym samym okresie ub.r.

Lidl z pro­jek­tem re­kla­mo­wym pod nazwą "Pas­cal kon­tra Okra­sa" ru­szył pod ko­niec lipca 2012 roku. Start kampanii został poparty badaniami, z których wynikało, że większość Polaków je i gotuje w domach, bo wierzy, że jest to tańsze i zdrowsze niż stołowanie się na mieście. Sieć uruchomiła również stronę internetową kuchnialidla.pl, na której znajdują się materiały wideo, przepisy promowane przez kucharzy i informacje o składnikach, potrzebnych do ich przygotowania, a także tricki, jak ułatwić sobie życie w kuchni.

Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień.

- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap – jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. Serdecznie dziękujemy Pascalowi Brodnickiemu i Karolowi Okrasie za 3 lata pełne wyzwań i fascynujących pojedynków kulinarnych. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Kampania „Pascal kontra Okrasa” składała się z kilku odsłon i zyskała grono setek tysięcy fanów. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka
z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery,
a także akcje specjalne dla konsumentów.

  • cacy 2016-03-03 19:42:07

    Promocja się udała, bo sporo na ich temat można się naczytać na forum gowork.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane