PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Lidl wydaje na reklamę telewizyjną 4,3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 24 stycznia 2014 10:44

W okresie od 13 do 19 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w stacjach telewizyjnych 4 315 473 zł.

Jak pisaliśmy wcześniej, w czwartym kwartle ub. r. Lidl wydał na reklamę ponad 93,5 mln zł, ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Wydatki Biedronki to ponad 46,8 mln zł, Tesco - ponad 34,2 mln zł. Biedronka (46 869 578 zł) i Tesco (34 266 180 zł).

Wydatki pozostałych sieci w VI kw. przedstawiały się następująco: Żabka (24 294 501 zł), Kaufland (18 766 773 zł), Polomarket (9 640 153 zł), Netto (8 594 199 zł), Real (5 746 139 zł), Carrefour (5 714 049 zł), Lewiatan (3 888 016 zł).

Według danych z aplikacji IMM admonit, w segmencie dyskontów największe wydatki poniósł Lidl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • fredi 2014-01-26 14:03:30

    Ale o podwyżce pensji pracownikom to nie ma kasy.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9965

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane