PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl wydaje prawie 11 mln zł tygodniowo na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 17 października 2016 09:59

Według danych firmy Nielsen za okres 3-9 października, sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną aż 10 944 209 zł. W tym samym okresie Rossmann przeznaczył na ten cel 5 726 882 zł, Carrefour 5 711 284 zł, a Biedronka 4 883 807 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, według danych za okres 26.09 - 02.10 2016 r. Lidl przeznaczył na reklamę w TV aż 15 949 923 zł, Biedronka wydała w tym czasie 5 052 305 zł.

Lidl niedawno przygotował nową kampanię reklamową, która będzie promowała marki własne sieci. Jej twarzą została Dorota Wellman. Budowanie świadomości na temat zalet marek własnych i przemyślanych zakupów jest jednym z celów kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”.

W ostatnich reklamach telewizyjnych sieć podkreśla takie zalety swoich sklepów jak parking czy wielkość placówek (czas poświęcony na zrobienie zakupów nie jest za długi, ale sklep oferuje szeroki asortyment).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane