PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl wydaje prawie 19 mln zł miesięcznie na reklamy w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 3 kwietnia 2014 10:54

Według danych firmy Nielsen sieć sklepów Lidl przeznaczyła w marcu na reklamy telewizyjne ok. 18,5 mln zł. Wydatki podano według oficjalnych cenników telewizyjnych.

Przez cały marzec marka Lidl znajdowała się w zestawieniach TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Jak niedawno podał serwis wirtualnemedia.pl, cennikowe inwestycje reklamowe Lidla w ub.r. zamknęły się kwotą 377,5 mln zł. Cennikowe wydatki właściciela Biedronki wyniosły natomiast 207,5 mln zł, o 29,9 mln zł więcej niż w 2012 roku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • michas 2014-04-03 22:15:22

    Lidl łamie prawa pracownicze! 19 mln zł miesięcznie na reklamy podczas gdy Fundusz Socjalny, którego Lidl wbrew prawu nie tworzy kosztowałby 12 mln zł ROCZNIE. Traktowanie pracowników jak bydło i wyrzucanie związkowców na porządku dziennym! NIE KUPUJĘ W LIDLU!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane