Lidl wydaje w dwa tygodnie ponad 14 mln zł na reklamy telewizyjne

Autor: www.dlahandlu.pl 21 maja 2014 12:27

W maju sieć Lidl znacząco zwiększyła wydatki reklamowe. Według danych firmy Nielsen za okres 28 kwiecień - 4 maja sieć przeznaczyła na reklamę w TV 7 094 532 zł. Tydzień później było to już 7 370 840 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Według danych Instytut Monitorowania Mediów, zdecydowanym liderem pierwszego kwartału pod wzg. budżetów reklamowych jest Lidl, który na promocję przeznaczył ponad dwukrotnie więcej niż druga w rankingu Biedronka. Za reklamy, wśród których dominowały kreacje z udziałem kucharzy-celebrytów, sieć zapłaciła cennikowo ponad 85 mln zł, z czego ponad połowa trafiła do stacji telewizyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane