Lidl wydaje w tydzień na reklamę 3,5 mln zł, IKEA - 2,5 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 22 lutego 2013 10:15

Według danych firmy Nielsen, w okresie 11-17 lutego na reklamę żywności w telewizji wydano łącznie 59 191 743.30 zł. Wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazł się m.in. Lidl (3 570 416 zł) oraz IKEA (2 527 140 zł).

W zestawieniu TOP 10 brandów, które najwięcej wydały w tym czasie na reklamę znalazły się również: Orange (10 407 812 zł), Plus (5 322 868 zł) , Play (5 304 070 zł), T-Mobile (5 275 918 zł), Knorr (3 462 833 zł), Raiffeisen Polbank (3 018 150 zł), Nivea (2 678 846 zł) oraz Bank BPH (2 380 984 zł).

Wydatki reklamowe wyliczono według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane