REKLAMA
REKLAMA

Lidl wydał na reklamę 4,2 mln zł, szum medialny wokół Doroty Wellman wyceniono na 1 mln zł

Autor: dlahandlu.pl/Press Service 25 sierpnia 2015 11:43

Zgodnie z danymi Nielsena w ostatnim tygodniu (10-16 sierpnia) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 4 213 704 zł.

REKLAMA

Lidl był jedyną siecią handlową, która znalazła się w zestawieniu dziesięciu największych reklamodawców w tym okresie.

Przykład sieci pokazuje, że warto inwestować w ciekawe kampanie reklamowe.

Przypomnijmy, Lidl zakończył właśnie trwającą trzy lata kampanię reklamową z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Sieć w tym czasie wydała na promocję w mediach ponad 1 mld zł. Poniesione wydatki opłaciły się. W ciągu trzech lat przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. podczas gdy Biedronka, główny konkurent na polskim rynku, zwiększyła przychody o 22 proc. wydając na reklamę ok. 600 mln zł.

Oficjalnie od września twarzą Lidla będzie Dorota Wellman, która spróbuje swoich sił jako szef kuchni. W kampanii w roli dziennikarza pojawi się również Karol Okrasa.

Pierwsza wzmianka o Dorocie Wellman jako nowej twarzy Lidla pojawiła się już 14 sierpnia na portalu Jastrzabpost.pl. Jednak informacje te zostały potwierdzone dopiero 17 sierpnia. Tylko tego dnia pojawiło się 35 materiałów na portalach internetowych, prasie i RTV. Większość z nich pochodziła ze źródeł branżowych – marketingowych, branży spożywczej oraz plotkarskich. W sumie o współpracy Lidla z Wellman w dniach 17-23 sierpnia opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 933 tys. zł - policzył Press Service.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA