Lidl wydał na reklamę przed świętami 4,3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 27 grudnia 2012 10:52

Według danych firmy Nielsen, sieć Lidl wydała od 10 do 16 grudnia na reklamę telewizyjną 4,3 mln zł i jak jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi.

Według oficjalnych cenników stacji TV na reklamę żywności wydano w tym czasie 52 190 132 zł. Przed świętami najwięcej na reklamę wydały takie brandy jak: Orange, Plus, Play, Nivea, Hasbro, Lidl, Lego, T-Mobile, Nikon oraz X-Box.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane