REKLAMA
REKLAMA

Lidl wydał na reklamę radiową 18,5 mln zł

Autor: media2.pl 14 listopada 2011 12:13

Wydatki spółek z sektora handlowego w trzecim kwartale na reklamę radiową wyniosły 126,3 mln zł, co oznacza wzrost o 32 proc. Głównymi reklamodawcami były: Metro Group (28,7 mln, wzrost o 45 proc.) i Lidl (18,5 mln, wzrost o 110,7 proc.) - podał serwis media2.pl.

REKLAMA

Wzrost wydatków na reklamę radiową wyniósł łącznie14,8 proc. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia miała wpływ branża farmaceutyczna oraz handel.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA