PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl wydał na reklamę radiową 18,5 mln zł

Autor: media2.pl 14 listopada 2011 12:13

Wydatki spółek z sektora handlowego w trzecim kwartale na reklamę radiową wyniosły 126,3 mln zł, co oznacza wzrost o 32 proc. Głównymi reklamodawcami były: Metro Group (28,7 mln, wzrost o 45 proc.) i Lidl (18,5 mln, wzrost o 110,7 proc.) - podał serwis media2.pl.

Wzrost wydatków na reklamę radiową wyniósł łącznie14,8 proc. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia miała wpływ branża farmaceutyczna oraz handel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane