Lidl wydał w tydzień na reklamę telewizyjną 5,4 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 28 marca 2013 10:03

Przed Wielkanocą sieci handlowe znacząco zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną. Od dłuższego czasu prym wiedzie Lidl, który według danych firmy Nielsen z okresu 18-24 marca na reklamę w telewizji wydał aż 5 488 776 zł.

Łącznie na reklamę żywności wydano w tym okresie 84 616 925 zł.

Jeśli chodzi o podział na poszczególne brandy, najwięcej wydają operatorzy komórkowi (Orange - 14,8 mln zł, T-Mobile 7,2 mln zł, Play - 5,5 zł). W zestawieniu znalazł się również m.in. McDonalds z wydatkami na poziomie 4,9 mln zł czy Obi - 5,4 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane