PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl wykorzystuje opinie z Facebooka do kształtowania swojej oferty

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2014 11:45

Lidl reaguje na sugestie i opinie klientów wprowadzając zmiany w ofercie - np. głosowanie na kolejny tydzień tematyczny czy promocje na produkty, które wybrali fani. Facebook jest również nowoczesną formą zbierania insightów konsumenckich, które pozwalają na szybkie reagowanie na zmieniające się trendy.

Fani Lidla mieli do tej pory możliwość m.in. czatowania z szefami kuchni Lidla, wybierania promocji na ulubione produkty, a także otwierania wybranych sklepów w środku nocy. Wielka Noc Okazji dla Facebookowiczów to nie jedyna akcja, podczas której marka komunikację z fanami przełożyła na realne działania.


- Zainteresowanie internautów i ich liczne komentarze są dla nas nie tylko źródłem satysfakcji, ale przede wszystkim inspiracji i wiedzy o potrzebach naszychkKlientów. Taka forma dialogu jest dla nas niezwykle cenna i dzięki niej staramy się ulepszać zarówno naszą ofertę, jak
i jakość usług - komentuje Patrycja Kamińska, PR manager Lidl Polska.

Fani Lidla uczestniczą w konkursach, korzystają z aplikacji mobilnej, śledzą oferty promocyjne i komentują oraz oceniają produkty, sklepy i ich obsługę. Od początku powstania fanpage'a pojawiło się ponad 2 tysiące wpisów marki Lidl o produktach i kulinariach, 100 tysięcy komentarzy i niemal 500 tysięcy aktywności fanów ogółem (komentarzy, postów, like'ów, udostępnień). Sieć Lidl jest także obecna w serwisie YouTube oraz Pinterest. Dodatkowo prowadzi stronę www.kuchnialidla.pl, na której kulinarne boje o podniebienia Polaków toczą Pascal Brodnicki, Karol Okrasa oraz Mistrz Cukierników Paweł Małecki.
W Polsce fanami Lidla jest już ponad 820 tysięcy użytkowników, w całej Europie marka zbudowała społeczność przeszło 10 milionów osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane