PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl wyprzedza konkurencję i promuje szkolną wyprawkę

Autor: www.dlahandlu.pl 7 lipca 2015 14:14

Pomimo, że wakacje ruszyły tydzień temu, sieć Lidl już ruszyła z promocją wyprawki szkolnej. Od poniedziałku 13 lipca w ofercie sklepu promowane są m.in. zeszyty, bloki rysunkowe, plecaki na kółkach i przybory szkolne.

Promocja obejmuje również sprzęt biurowy m.in. pudełka do przechowywania, tablice magnetyczne i niszczarki do dokumentów na kosz.

Lidl jest własnością niemieckiej grupy Schwarz, w skład której wchodzi także Kaufland. W Polsce zarządza siecią ok. 550 sklepów.

Jak wynika z sondażu CBOS, statystyczna polska rodzina na potrzeby dzieci związane z rozpoczęciem roku szkolnego wydała w 2013 roku średnio 1199 zł. W przeliczeniu na jedno dziecko w wieku szkolnym wydatki wyniosły średnio 826 z.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Karlita 2015-07-08 14:08:55

    Nie straszcie tych biednych dzieciaków i nie wyprzedzajcie tego co ma swój czas... Świat wariuje

  • mastakilla 2015-07-07 15:58:46

    a we wrześniu LIDL zrobi akcję bożonarodzeniową połączoną z akcją znicz...

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane