Lidl wyretuszował krzyż na opakowaniu marki własnej

Autor: wprost.pl 5 września 2017 09:32

Lidl usunął krzyże z dachu świątyni greckokatolickiej na zdjęciach produktów marki własnej Eridanous. Klienci nie są zadowoleni. Problem opisuje brytyjski „The Telegraph”, ale podobna sytuacja ma miejsce w wielu krajach, w tym w Polsce - podaje wprost.pl

Marka wyretuszowała zdjęcia zdobiące opakowania. Chodzi o graficzne usunięcie krzyża ze świątyni Anastasis na wyspie Santorini.

Sprawę nagłośniono w różnych krajach, w których Lidl dysponuje swoimi placówkami. Na polskim profilu na Facebooku niezadowoleni klienci publikują wiele komentarzy związanych z tą kwestią.

Osoby obsługujące profil Lidla na Facebooku odpowiadają stosując podobną formułę. „Z uwagi na to, że opinie oraz oczekiwania klientów są zawsze dla nas bardzo ważne, przy projektowaniu kolejnych etykiet weźmiemy pod uwagę wszelkie zastrzeżenia” – zapewniają.

Z kolei rzecznik prasowy Lidla wypowiedział się dla belgijskiej stacji telewizyjnej RTL. – Unikamy użycia symboli religijnych, ponieważ nie chcemy wykluczać żadnych przekonań religijnych. Jesteśmy firmą, która szanuje różnorodność, co wyjaśnia projekt opakowania. Unikamy używania symboli religijnych na opakowaniach w celu zachowania neutralności – mówił - podaje wprost.pl 

Po wpisach internautów zapowiadających bojkot sieci Lidl przeprosił za usunięcie krzyży z opakowań produktów marki własnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • qazwsx 2017-09-05 14:47:51

    grekokatolickiej? w Grecji? chyba prawosławnej dla nieuświadomionych redaktorów. W Grecji jest prawosławna a nie grekokatolicka cerkiew.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane