Lidl z największymi wydatkami na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 30 stycznia 2014 11:30

Według danych firmy Nielsen za okres od 20-26 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w stacjach telewizyjnych 4 223 460 zł i jako jedyna sieć spożywcza znalazła się w rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami na ten cel.

Łączne wydatki na reklamę żywności w tym okresie wyniosły 46 458 993 zł

Jak pisaliśmy wcześniej, w czwartym kwartle ub. r. Lidl wydał na reklamę ponad 93,5 mln zł, ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Wydatki Biedronki to ponad 46,8 mln zł, Tesco - ponad 34,2 mln zł. Biedronka (46 869 578 zł) i Tesco (34 266 180 zł).

Według danych z aplikacji IMM admonit, w segmencie dyskontów największe wydatki poniósł Lidl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2014-01-30 14:29:37

    A może część tych pieniędzy na reklamę wydać na poprawę warunków pracy i podwyższenie płacy pracowniką LIDLA!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane