REKLAMA
REKLAMA

Lidl z nowym domem mediowym

Autor: marketing-news 1 kwietnia 2015 20:41

Przetarg na obsługę Lidla wygrał MediaCom Warszawa. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla sieci sklepów - informuje marketing-news.

REKLAMA

W postępowaniu przetargowym brały udział firmy: MediaCom, Havas Media, Universal McCann i PHD. Przetarg obejmował dwie fazy: strategiczną i kosztową. Współpraca rozpocznie się w maju.

Według Kantar Media cennikowe wydatki reklamowe Lidla za ubiegły rok wyniosły około 500 mln zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA