PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Lidl z wydatkami na reklamę rzędu 4,3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 22 lutego 2016 09:59

Lidl z wydatkami na reklamę rzędu 4,3 mln zł fot. kuchnialidla.pl

Według najnowszych danych firmy Nielsen (8-14 lutego 2016 r.) sieć Lidl
przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 381 490 zł w porównaniu do 5 560 590 zł tydzień wcześniej.

REKLAMA

Sieć jako jedna z pierwszych przygotowała już promocję produktów wielkanocnych. Na swojej stronie promuje świąteczną gazetkę, która zacznie obowiązywać 29. lutego.

W zestawieniu Nielsena Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Według danych portalu Wirtualnemedia.pl w 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Reklamy Lidla warte były 529,5 mln zł, czyli 17,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

  • bANAN 2016-03-03 19:40:49

    Reklama im się opłaciła, bo nawet na gowork jest sporo informacji odnośnie lidlu.

  • tutin 2016-02-27 00:26:32

    ja też i tego nie da się zapomnieć, bo w święta to filmy były przerywnikiem dla tej reklamy.

  • leso 2016-02-26 01:21:11

    ciekawe, bo najlepiej to pamiętam media expert i lisowską w święta :P

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16108

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA