REKLAMA
REKLAMA

Lidl z wydatkami na reklamę w telewizji rzędu 5,5 mln zł, Biedronka poza zestawieniem

Autor: www.dlahandlu.pl 17 lutego 2016 10:49

Według najnowszych danych firmy Nielsen (1 - 7 lutego 2016 r.) sieć Lidl
przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 560 590 zł zł i znalazł się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

REKLAMA

W zestawieniu nie znalazła się Biedronka, która przed tygodniem przeznaczyła na ten cel 4 703 225 zł (wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV). Dwa tygodnie wcześniej Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 345 011 zł, a Lidl 3 276 730 zł.

Według danych portalu Wirtualnemedia.pl w 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Reklamy Lidla warte były 529,5 mln zł, czyli 17,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

  • elo 2016-02-19 20:11:52

    no to włączamy niskie ceny

  • czech 2016-02-18 20:50:54

    czasami mają mały budżet mozna zrobić fajny wiral, natomiast to co oni zrobili przeszło do historii :D

  • pedro1 2016-02-18 19:28:23

    dokadnie, bo nie liczy się kto wyda więcej tylko kto więcej na tym zyska

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA