Lidl z wydatkami na reklamę w wysokości 11,7 mln zł; Biedronka 4,5 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 20 października 2015 10:37

Według danych firmy Nielsen za okres 5-11 października sieć Lidl wydała na promocję w telewizji 11 795 982 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znalazła się również Biedronka z wydatkami rzędu 4 535 649 zł.

Przypomnijmy, tydzień wcześniej Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 9 624 084 zł.

Rok temu w zależności od miesiąca wydatki sieci sięgały od 5 do 7,5 mln zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

11 września sieć Lidl wyemitowała pierwszy odcinek programu "Dorota, Karol i goście". Nowa kampania, która przybrała formułę talk show jest prowadzona przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Gośćmi programu są m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis, znani z programu "Europa da się lubić".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane