REKLAMA
REKLAMA

Lidl zaczyna kampanię bożonarodzeniową

Autor: wirtualnemedia.pl 30 października 2014 10:04

Rusza kampania reklamowa oferty Deluxe w sklepach Lidl nawiązująca do Bożego Narodzenia. Jest to pierwsza w tym roku akcja marketingowa dużej firmy oparta na takim motywie - pisze portal wirtualnemedia.pl

REKLAMA
Udostępniony już spot to pierwsza w tym roku bożonarodzeniowa reklama dużej marki. W ub.r. przedświąteczny sezon reklamowy zaczął Orange spotem taryfy Zetafon, który trafił do emisji na początku listopada.

Lidl jest zdecydowanie największym reklamodawcą wśród sieci sklepów - od stycznia do sierpnia br. jego cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) wyniosły 297,5 mln zł, podczas gdy budżet Biedronki miał wartość 174,8 mln zł (według danych Kantar Media).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA