Lidl zaczyna kampanię bożonarodzeniową

Autor: wirtualnemedia.pl 30 października 2014 10:04

Rusza kampania reklamowa oferty Deluxe w sklepach Lidl nawiązująca do Bożego Narodzenia. Jest to pierwsza w tym roku akcja marketingowa dużej firmy oparta na takim motywie - pisze portal wirtualnemedia.pl

Udostępniony już spot to pierwsza w tym roku bożonarodzeniowa reklama dużej marki. W ub.r. przedświąteczny sezon reklamowy zaczął Orange spotem taryfy Zetafon, który trafił do emisji na początku listopada.

Lidl jest zdecydowanie największym reklamodawcą wśród sieci sklepów - od stycznia do sierpnia br. jego cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) wyniosły 297,5 mln zł, podczas gdy budżet Biedronki miał wartość 174,8 mln zł (według danych Kantar Media).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane