Lidl zadowolony z Brodnickiego i Okrasy - nie zamierza kończyć kampanii

Autor: wirtualnemedia.pl 29 lipca 2014 11:23

Lidl jest zadowolona z efektów dwuletnich działań reklamowych z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy i nie zamierza w najbliższym czasie kończyć tej akcji - podaje portal wirtualnemedia.pl

Kampania reklamowa Lidla z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą zaczęła się w lipcu 2012 roku, od zapowiedzi kulinarnego pojedynku między tymi dwoma kucharzami. Pierwotnie akcja była zaplanowana na rok, jednak latem ub.r. firma zdecydowała się przedłużyć ją bezterminowo, uzasadniając, że przynosi bardzo dobre wyniki i ma rozwijającą się formułę.

Firma podkreśla, że kampania z Brodnickim i Okrasą cały czas jest kontynuowana i nie wyznaczono terminu jej zakończenia. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane