REKLAMA
REKLAMA

Lidl zadowolony z Brodnickiego i Okrasy - nie zamierza kończyć kampanii

Autor: wirtualnemedia.pl 29 lipca 2014 11:23

Lidl jest zadowolona z efektów dwuletnich działań reklamowych z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy i nie zamierza w najbliższym czasie kończyć tej akcji - podaje portal wirtualnemedia.pl

REKLAMA

Kampania reklamowa Lidla z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą zaczęła się w lipcu 2012 roku, od zapowiedzi kulinarnego pojedynku między tymi dwoma kucharzami. Pierwotnie akcja była zaplanowana na rok, jednak latem ub.r. firma zdecydowała się przedłużyć ją bezterminowo, uzasadniając, że przynosi bardzo dobre wyniki i ma rozwijającą się formułę.

Firma podkreśla, że kampania z Brodnickim i Okrasą cały czas jest kontynuowana i nie wyznaczono terminu jej zakończenia. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA