Lidl zawalczy o rynek wart blisko 830 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2016 10:06

Sieć Lidl wprowadziła niedawno do oferty pieluchy jednorazowe pod marką własną Toujours i ruszyła z dużą kampanią promocyjną „Toujours – Wielka zmiana Pieluszki”. Lidl chce w ten sposób zawalczyć o udziały w rynku pieluch, który według danych GfK Polonia był wart w 2015 roku 828,6 ml zł.

Lidl jako największy konkurent Biedronki zechce odebrać jej część udziałów w tym rynku. Pieluchy Dada, które sprzedaje sieć dyskontów z owadem w logo są najlepiej sprzedającymi się pieluchami jednorazowymi na polskim rynku. 

- Produkty marki Dada od lat cieszą się dużym uznaniem klientów naszej sieci. Jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu ich sprzedaży. Zgodnie z wynikami raportu „GfK Polonia - badanie zakupów gospodarstw domowych w Polsce w roku 2015” pieluszki marki Dada mają największy udział w wolumenie (wyrażonym w liczbie sztuk pieluszek) w kategorii Pieluchy Dziecięce w Polsce. W badanym okresie pieluszki marki Dada stanowią 46 proc. wszystkich zakupionych pieluszek - podało biuro prasowe JMP.

Pieluchy Dada dostępne są w 9 wariantach (plus pieluchomajtki). Pieluchy Toujours dostępne są w sześciu rozmiarach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane