PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl zmniejszył wydatki reklamowe

Autor: www.dlahandlu.pl 11 kwietnia 2017 12:09

Według danych Nielsen za okres 27 marca- 2 kwietnia sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 194 270 zł w porównaniu do 11 558 030 zł tydzień wcześniej.

Z zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi znalazła się również sieć Tesco z wydatkami rzędu 4 612 500 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, Codemedia wyliczył, że sektor handel przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane