REKLAMA
REKLAMA

Lidl znacząco zwiększa wydatki na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 12 czerwca 2012 10:24

W okresie 28.05.2012 - 03.06.2012 sieć Lidl znacząco zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną. Według oficjalnych cenników stacji TV sieć wydała w tym okresie 6 432 060 zł, dla porównania wydatki Biedronki to 5 987 632 zł.

REKLAMA

Tydzień wczesniej Lidl wydał na reklamę 4 592 710 zł (5 583 295 zł 2 tygodnie wcześniej), a Biedronka 6 299 328 zł.

Według danych firmy Nielsen na reklamę żywności wydano 84 543 295.20 zł.

TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio:Orange. T-mobile, Plus, Play, Samsung, PZU Życie, Lidl, Biedronka, Algida oraz Nivea. 

  • Marta 2012-06-13 14:04:53

    Ja myslę, że LIDL nie potrzebuje wydawac na reklamę . Powiniem jednak zmienić gazetke, bo jest do niczego. Za mało informacji o produktach . Lepsza jest gazetka Tesco i Reala. Klienci zadowoleni sami mówią sobie gdzie warto kupowac . A mięso w Lidlu jest za drogie. Kiedyś kupowałam mięso w Lidlu , teraz nie .

  • julaso 2012-06-12 21:25:26

    No logiczne.Lidl inwestuje nie bo mają obroty bo mają dobre produkty.I to się samo napędza.Ich fanpage na facebooku też jest super prowadzony profejonalnie i z dbałością o odpowiedz dla każdego fana.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA