Lidl zorganizował "Tydzień Polski" w polskich sklepach

Autor: www.dlahandlu.pl 29 kwietnia 2015 14:25

4 maja w Lidlu startuje tydzień polski. W ofercie znalazły się m.in. ogórki kwaszone (Ryneczek Lidla), śledz po wiejsku (Nautica), czekolady E.Wedel, Olej Kujawski, jogurty naturalne i kefiry (Pilos) oraz produkty kosmetyczne Bielenda, Soraya oraz Ziaja.

Sieć organizuje tydzień polski w naszym kraju prawdopodobnie po raz pierwszy. Za granicą polskie produkty promowane były m.in. w Irlandii.

Zdaniem Andrzeaj Wojciechowicza, doradcy, FMCG Business Consulting ,,tygodnie tematyczne'' to forma poszukiwania wartości dodanej do rozbudowywanego lub restrukturyzowanego asortymentu. Tego rodzaju kampanie dodatkowo zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów. Pojawia się również przekonanie że sieć ta prezentuje szerszy wybór asortymentu od innych dyskonterów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane