REKLAMA
REKLAMA

Lidl zorganizował "Tydzień Polski" w polskich sklepach

Autor: www.dlahandlu.pl 29 kwietnia 2015 14:25

4 maja w Lidlu startuje tydzień polski. W ofercie znalazły się m.in. ogórki kwaszone (Ryneczek Lidla), śledz po wiejsku (Nautica), czekolady E.Wedel, Olej Kujawski, jogurty naturalne i kefiry (Pilos) oraz produkty kosmetyczne Bielenda, Soraya oraz Ziaja.

REKLAMA

Sieć organizuje tydzień polski w naszym kraju prawdopodobnie po raz pierwszy. Za granicą polskie produkty promowane były m.in. w Irlandii.

Zdaniem Andrzeaj Wojciechowicza, doradcy, FMCG Business Consulting ,,tygodnie tematyczne'' to forma poszukiwania wartości dodanej do rozbudowywanego lub restrukturyzowanego asortymentu. Tego rodzaju kampanie dodatkowo zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów. Pojawia się również przekonanie że sieć ta prezentuje szerszy wybór asortymentu od innych dyskonterów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA