Lidl zwiększa wydatki na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 18 maja 2012 10:01

W okresie od 7 do 13 maja sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjna aż 5 583 295 zł, czyli 1,6 mln zł więcej niż w poprzednim okresie - wynika z danych firmy Nielsen.

 W zestwieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazła sie również Castorama (3 874 881 zł). W zestawieniu już po raz drugi od dłuższego czasu nie pojawiła się Biedronka.

Według danych Nielsena na reklamę żywności wydano łączne i104 005 250 zł (dane na podstawie oficjalnych cenników telewizyjnych).

TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio: Orange, Play, Nivea, Knorr, Lidl, Tymbark, T-mobile, Algida, Castorama, Dove.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane