REKLAMA
REKLAMA

Lidl zwiększa wydatki na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 18 maja 2012 10:01

W okresie od 7 do 13 maja sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjna aż 5 583 295 zł, czyli 1,6 mln zł więcej niż w poprzednim okresie - wynika z danych firmy Nielsen.

REKLAMA

 W zestwieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazła sie również Castorama (3 874 881 zł). W zestawieniu już po raz drugi od dłuższego czasu nie pojawiła się Biedronka.

Według danych Nielsena na reklamę żywności wydano łączne i104 005 250 zł (dane na podstawie oficjalnych cenników telewizyjnych).

TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio: Orange, Play, Nivea, Knorr, Lidl, Tymbark, T-mobile, Algida, Castorama, Dove.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA