PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl zwiększa wydatki reklamowe o 57 proc.

Autor: wirtualnemedia.pl 7 lipca 2014 12:58

Cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu i rabatów udzielanych przez media) w maju br. wyniosły 2,75 mld zł, o 35,18 mln zł więcej niż rok wcześniej. Daje to wzrost o 1,3 proc. - wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

W czołowej dziesiątce zdecydowanie największy wzrost osiągnęło Kino Świat, którego budżet w skali roku podskoczył z 5,48 mln zł do 41,47 mln zł, czyli o aż 656 proc. Wydatki Mattel Poland zwiększyły się o 20,14 mln zł (to 122 proc. w górę), Procter & Gamble Polska - o 20,15 mln zł (78,7 proc. w górę), a Lidl Polska - o 16,4 mln zł (57,6 proc. w górę).

Kompania Piwowarska zainwestowała w reklamy więcej niż przed rokiem o 8,9 mln zł (wzrost o 39,3 proc.), L'Oréal Polska - o 4,32 mln zł (14 proc. w górę), a P4 - o 2,84 mln zł (10,8 proc. w górę).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane