REKLAMA
REKLAMA

Lidl zwiększa wydatki reklamowe przed świętami

Autor: www.dlahandlu.pl 21 listopada 2013 11:35

Sieć Lidl mocno zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną. Według firmy Nielsen w okresie 11-17 listopada sieć wydała na ten cel aż 6,6 mln zł.

REKLAMA

Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. Przypomnijmy, w ostatnim tygodniu października firma przeznaczyła na ten cel 4,8 mln zł.

Łącznie na reklamę żywności przeznaczono w tym czasie 92,4 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA