Lidl zwiększa wydatki reklamowe przed świętami

Autor: www.dlahandlu.pl 21 listopada 2013 11:35

Sieć Lidl mocno zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną. Według firmy Nielsen w okresie 11-17 listopada sieć wydała na ten cel aż 6,6 mln zł.

Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. Przypomnijmy, w ostatnim tygodniu października firma przeznaczyła na ten cel 4,8 mln zł.

Łącznie na reklamę żywności przeznaczono w tym czasie 92,4 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane