REKLAMA
REKLAMA

Lidl zwiększył wydatki na reklamę o 50,7 mln zł

Autor: wirtualnemedia.pl 31 lipca 2013 10:49

Z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 r.).

REKLAMA
Firma od roku w cotygodniowych odsłonach prowadzi intensywną kampanię z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, do których w marcu br. dołączył cukiernik Paweł Małecki.
  • Marta 2013-07-31 14:17:52

    Reklama??? Najlepszą reklamą jest dobra gazetka i ceny. Niestety z Lidla gazetkę uważam za najgorszą, jest dla mnie najmniej czytelna, mało informacji o produktach spożywczych. Ale ostatnio zaopatrzyłam sie w Lidlu w mięso drobiowe całkiem dobrej jakości a ceny były konkurencyjne. Wcześniej zaopatrywałam się w ubojni drobiu ,ale obecne ceny tam są dla mnie nie do zaakceptowania. Filet z kurczaka powyżej 12-13zł eliminuje z zakupów.Znowu będzie większe spożycie wieprzowiny ale po cenach nie przekraczających pewnego pułapu.Bardzo szybko przystosowuję się do zmiany żywienia. I powiem ,że wg moich wyliczeń , wychodzi mi coraz taniej i zdrowiej.Mięso jemy raz, dwa razy w tygodniu. W Lidlu przestałam kupować mleko UHT 3,2% .Kiedys cena mleka przyciągała mnie do Lidla.Idzie u mnie sporo tego mleka , bo sama robię jogurty. Teraz kupuję w Tesco,bo tam jest cena konkurencyjna a mam tylko parę kroków dalej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA