PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl zwiększył wydatki reklamowe - wydaje dwa razy więcej, niż Biedronka

Autor: www.dlahandlu.pl 31 maja 2016 09:36

Według danych firmy Nielsen za okres 16 - 22 maja trzy sieci handlowe, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV, przeznaczyły na ten cel 18 mln zł.

W zestawieniu znalazły się takie marki sieci jak: Lidl (9 586 670 zł), Tesco (4 347 896 zł) oraz Biedronka (4 113 858 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od stycznia do marca br. wydatki na reklamy marki Lidl w mediach pozainternetowych wyniosły 105,9 mln zł. I choć kwota ta był o 5,4 proc. mniejsza niż w I kwartale ub.r., to Lidl pozostał najsilniej reklamowaną marką

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane