Liebrecht & Wood tworzy ofertę franczyzową outletów

Autor: Małgorzata Burzec 13 kwietnia 2011 18:13

Patrick Van Den Bossche, dyrektor zarządzający firmy Liebrecht & Wood, widzi dużą niszę na rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma wybudowała w naszym kraju trzy tego typu obiekty i jeden w Bukareszcie. Kolejne trzy są w trakcie budowy bądź przygotowania do realizacji.


 

- To cały czas za mało. Szybki wzrost liczby centrów outletowych jest absolutnie konieczny - podkreśla Van Den Bossche.

 

Firma znalazła jednak sposób na szybkie zapełnienie tej luki. W tym celu stworzyła ofertę franczyzową. - Taka formuła umożliwi doskonałe dopasowanie podaży i popytu. Franczyzobiorcą konceptu Fashion House Outlet Center będzie mógł być lokalny inwestor czy deweloper, a my - jako franczyzodawca - zapewnimy mu know-how, a następnie zajmiemy się zarządzaniem outletem - mówi Patrick Van Den Bossche.

 

Koszt otwarcia centrum outletowego wynosi ok. 30 mln euro. - Sami nie jesteśmy w stanie otwierać tak dużej liczby centrów, jakiej oczekuje rynek.
Jednak, kiedy staniemy się pierwszym podmiotem w branży handlowej, realizującym rozwój na takiej samej zasadzie jak np. wielkie, franczyzowe
sieci hotelowe, będzie to możliwe - zapewnia Patrick Van Den Bossche.

 

Prezes Liebrecht & Wood uważa, że inwestorzy mogą liczyć na profesjonalne doradztwo ze strony firmy. - Mamy wiedzę, jak przeprowadzić proces
deweloperski od A do Z, od zakupu działki do eksploatacji centrum. Z kolei przejęta przez nas w 2010 roku firma GVA Outlets to profesjonalny zespół, specjalizujący się w zarządzaniu obiektów, który odpowiada też za marketing. Wszystko po to, by zwiększyć obroty i polepszyć jakość - zachwala.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane