Limito z kampanią łososia na bilbordach

Autor: dlahandlu.pl 28 listopada 2012 12:26

LIMITO rozpoczyna 4. edycję kampanii outdoorowej dla produktów z łososia. Będzie to trzecia kampania reklamowa z udziałem Roberta Sowy.

Z początkiem grudnia bieżącego roku startuje kampania outdoorowa Limito Seafood Delicatess z udziałem produktów z Łososia Norweskiego, sygnowanych przez Roberta Sowę.
Hasło kampanii reklamowej brzmi „Mamo, zamień karpia na łososia".
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • Kristofer 2012-11-29 19:41:15

    (Serdel to oczywiście pieszczotliwe określenie prezesa firmy)

  • Kristofer 2012-11-29 19:33:04

    Serdel, kto te hasła wymyśla!!! Sowa - jak zwykle do wzięcia - szmaciarz do wynajęcia ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane