REKLAMA
REKLAMA

Limitowana edycja deseru Paula wsparta kampanią telewizyjną

Autor: pr 5 października 2011 11:21

Kampania deseru Paula Dr. Oetkera informuje, że w jego limitowanej edycji do każdego podwójnego opakowania dodane są magnesy w kształcie puzzli, które dzieci mogą układać, tworząc farmę Krowy Pauli i jej przyjaciół.

REKLAMA
W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVN, TVP 1, TVP 2, TVN Style, TVN Meteo, TVN 24, Polsat 2, TV 4, Superstacja, Polsacie Cafe, Polsacie Film, Polsacie News, TVN, Animal Planet, Discovery Channel, Disney, Mini Mini, Nickelodeon, Jim Jam, Zig Zap, Comedy Central Family, Kinie Polska i TVS.

 

 

Kampania - zaplanowana do 10 listopada - obejmuje też stronę internetową z grami dla dzieci oraz informacje na opakowaniach.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA