REKLAMA
REKLAMA

Limitowana edycja piwa Żubr w sieci Biedronka

Autor: Media&Marketing 10 listopada 2010 10:49

Kompania Piwowarska wyprodukowała specjalną, limitowaną edycję piwa Żubr w puszcze z okazji 15-lecia sieci handlowej Biedronka. Produkt oprócz specjalnego napisu ma także większą pojemność - ok. 0,6 l - i promocyjną cenę poniżej 2 zł.

REKLAMA
To pierwszy taki projekt Kompanii Piwowarskiej polegający na stworzeniu produktu specjalnie na potrzeby detalisty.
Kompania Piwowarska nie jest jednak pierwszym marketerem, który współpracuje na takich zasadach z Biedronką. Kilka miesięcy temu Coca-Cola wyprodukowała serię puszek z biedronkami specjalnie na potrzeby tej sieci.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA