Limitowana edycja syropów Łowicz po raz pierwszy w telewizji

Autor: pr 13 czerwca 2014 11:28

Ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca edycję limitowaną syropów Łowicz (Agros-Nova) potrwa 2 miesiące: od czerwca do lipca.

Głównym medium kampanii będzie telewizja. Informacje o orzeźwiających syropach Łowicz idealnych na lato pojawią się w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych.

 

Potencjalni konsumenci będą mogli zobaczyć 8-sekundowe billboardy sponsorskie promujące bohatera tegorocznej edycji - unikalny i wyjątkowo orzeźwiający syrop o smaku ogórka i mięty. Reklamy będą emitowane przy m.in. prognozie pogody, popularnych serialach, hitach filmowych czy programach rozrywkowych.

 

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą reklamy w najpopularniejszych portalach internetowych oraz w środkach komunikacji miejskiej w 8 największych polskich miastach. W trakcie kampanii w największych miastach i w najczęściej odwiedzanych kurortach w pasie nadmorskim oraz w wybranych sieciach handlowych odbywać się będą degustacje dla konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Magdalena 2014-06-13 14:06:56

    Limitowana w ilośći 10 000 000? To będzie unikat! :-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane