Limitowana edycja wody S.Pellegrino z reklamowym wsparciem

Autor: pr 14 października 2015 14:45

Limitowana edycja wody S.Pellegrino z reklamowym wsparciem Limitowana edycja wody S.Pellegrino – „Are You a real Foodie?”, fot. mat.pras.

Na początku października w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja wody S.Pellegrino – „Are You a real Foodie?”. Wraz ze startem kampanii pod tym samym hasłem, marka zachęca do wspólnego gotowania oraz celebracji sztuki kulinarnej we wszystkich jej przejawach.

Każdego roku marka przybliża konsumentom kulturę Italii, wprowadzając do sklepów limitowane edycje produktu, nawiązujące do włoskiego dorobku. Tym razem, za pomocą aktywacji „Are You a real Foodie?” S.Pellegrino zaprasza do wspólnego gotowania i celebracji radości płynącej z jedzenia.

Woda w limitowanej serii „Are You a real Foodie?” będzie sprzedawana w butelkach 1l PET
do wyczerpania zapasów. Aktywności in-store obejmą swoim zasięgiem największe polskie miasta
i sieci handlowe, m.in.: Alma, Piotr i Paweł, E.Leclerc, Carrefour, Frisco.

Działania w ramach aktywacji będą prowadzone również w kanale digital – 14.10. rusza kampania
na Facebooku z cinemagraphem zachęcającym do dzielenia się kulinarną pasją i zasiadania do stołu z wodą S.Pellegrino.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy MEC, autorem kreacji jest agencja Liquid, a działania z zakresu PR realizuje agencja TBWA PR.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane