Limitowany Kubuś Go! ze wsparciem reklamowym

Autor: Marketing przy kawie 29 października 2014 10:21

Z początkiem października marka Kubuś Go! wprowadziła na rynek dwa limitowane smaki soków. Wariant dyniowy oraz z acerolą reklamowane będą w telewizji.

 

Sok przecierowy o smaku jabłko-marchew-dynia-marakuja dystrybuowany jest w butelkach z etykietą inspirowaną świętem Halloween. Druga nowość - Kubuś Go! marchew-malina-winogrono-acerola - to propozycja przygotowana na sezon zimowy.

Wprowadzeniu na rynek wariantu dyniowego towarzyszy emisja billboardu sponsorskiego w pasmach dziecięcych w telewizji Polsat i Puls oraz w kanałach dziecięcych takich jak Nickelodeon czy TVP ABC. Film można oglądać od 24 października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane