REKLAMA
REKLAMA

Linda i Sokół w kampanii whisky Johnnie Walker

Autor: pr 3 listopada 2015 19:15

Kultowa postać polskiego kina – Bogusław Linda oraz ceniona ikona rapu – Wojtek Sokół zostali zaangażowani w kampanię promocyjną największej na świecie marki whisky – Johnnie Walker. Efektem tej współpracy jest singiel Wojtka Sokoła – Rób to, w co wierzysz. Projekt opowiada o drodze, którą obaj artyści przebyli, by znaleźć się w miejscu, w którym są dzisiaj.

REKLAMA

To co łączy Bogusława Lindę, Wojtka Sokoła i filozofię marki Johnnie Walker, to żelazna zasada - tylko robiąc to, co naprawdę się kocha i w co się wierzy, można osiągnąć więcej. Dlatego firma Diageo, właściciel Johnnie Walker, zaprosiła do współpracy dwie niezwykle cenione postaci filmu i muzyki, znane ze swojej pasji i determinacji. Wojtek Sokół stworzył tekst i wykonał utwór Rób to, w co wierzysz, w teledysku gościnnie występuje Bogusław Linda. 

Od dzisiaj można zapoznać się z materiałem video w Internecie i kanałach społecznościowych artystów. Kampania promocyjna obejmie również materiały POS i potrwa do końca bieżącego roku. W ramach działań promocyjnych zostanie zorganizowany również konkurs dla konsumentów. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA