Lionel Messi w kampanii Pepsi

Autor: Marketing przy kawie 22 kwietnia 2014 10:18

Lionel Messi w kampanii Pepsi

21 kwietnia rozpocznie się ogólnopolska kampania Pepsi „Funball". Będzie zachęcać do innego spojrzenia na piłkę - wyjścia z domów i spontanicznej zabawy w plenerze. W działania zaangażował się Lionel Messi.

 

Kampania prowadzona będzie w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży (materiały POS, promocje).

Od 29 marca w największych polskich miastach odbywają się wydarzenia zapowiadające akcję. Ich uczestnicy zachęcani są do zabawy wielką piłką, zośkami, piłkami do skakania i klasycznymi piłkami do gry. Eventom towarzyszy sampling.

Od 21 kwietnia emitowany będzie 20-sekundowy spot z udziałem Messiego. Od 1 do 31 maja będzie również trwała specjalna akcja promocyjna. Aby wziąć udział w zabawie, należy zbierać nakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Mirinda, 7Up oraz Mountain Dew. Można je wymienić na nagrody w lokalach KFC (m.in. piłki, skrzydełka Hot Wings i butelki Pepsi o pojemności 0,5 l).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane