PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lipton Ice Tea uczy tańca

Autor: pr 15 września 2011 13:17

Marka Lipton Ice Tea, należąca do koncernu PepsiCo, wystartowała z nową aplikacją na profilu Facebook.com - Lipton Ice Tea Dance Academy. Jej użytkownicy będą mogli nauczyć się kroków tanecznych do przeboju „The Safety Dance" brytyjskiej grupy The Feeling, znanego ze spotów reklamowych marki z udziałem jej ambasadora, aktora Hugh Jackmana.

Instruktorem tańca będzie Natalia Wojdak, twarz letniej kampanii Lipton Ice Tea, finalistka drugiej edycji programu "You Can Dance - Po Prostu Tańcz!".

Działania na profilu marki (Facebook.com/LiptonIceTeapl) rozpoczęły się 14 września i potrwają cztery tygodnie. Pierwszym etapem aktywności jest materiał wideo, w którym Natalia Wojdak zaprasza użytkowników Facebooka do wirtualnej nauki tańca. Następnie uruchomiona zostanie aplikacja, w której zadaniem użytkowników będzie odtańczenie przy pomocy awatara układu tanecznego, zaprezentowanego przez Natalię Wojdak.

Akcja nie tylko nawiązuje do filozofii Lipton Ice Tea, wyrażanej w idei "Drink Positive", ale jest także przykładem niestandardowego podejścia marki do komunikacji z fanami, opartej na pozytywnym i radosnym przekazie oraz wykorzystującej nowoczesne elementy multimedialne.

Aplikacja na Facebooka to kolejny etap działań przeprowadzonych tego lata przez markę Lipton Ice Tea. Przez całe wakacje realizowany był ogólnopolski sampling - w nadmorskich miejscowościach oraz w Warszawie i aglomeracji śląskiej rozdano łącznie około 400 000 sztuk mrożonej herbaty. Akcja utrzymana była w tanecznym, energetycznym klimacie. Samplingowi towarzyszyła seria warsztatów tanecznych prowadzonych przez Natalię Wojdak w warszawskim Porcie Wisła oraz na nadbałtyckich plażach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane