Lipton Ice Tea wspiera nowy produkt wakacyjną kampanią

dlahandlu.pl 10 lipca 2012 13:59

Lipton Ice Tea wspiera nowy produkt wakacyjną kampanią

Marka Lipton Ice Tea (LIT) rusza z dwumiesięczną wakacyjną kampanią mrożonej herbaty LIT Green Lemon - "Lekka z natury". Kampania obejmie m.in. działania w prasie i akcje samplingowe, jednak jej główne akcenty przypadają na obszar digital.

Wakacyjna kampania wspiera wprowadzenie na rynek nowego produktu - LIT Green Lemon. Jest to nowy wariant herbaty mrożonej Lipton Ice Tea, słodzony ekstraktem z liści stewii - niskokalorycznej substancji słodzącej pochodzenia naturalnego.

Ekstrakt z liści stewii nie zawiera kalorii i jest aż 300 razy słodszy niż cukier. Dzięki temu możliwe jest produkowanie słodkich napojów o obniżonej kaloryczności. Zastosowanie tej rośliny sprawiło, że nowy smak - LIT Green Lemon - zawiera o 30% mniej kalorii względem innych herbat mrożonych dostępnych na rynku (a co ważne efekt ten osiągnięto dzięki słodyczy pochodzącej z naturalnego źródła, bez użycia konserwantów i przy utrzymaniu walorów smakowych).

LIT Green Lemon stanowi więc mniej kaloryczną alternatywę dla herbat mrożonych dostępnych do tej pory na rynku. Dlatego hasło przewodnie kampanii brzmi: "Lekka z natury". Hasło to stanowi platformę dla wszystkich aktywacji marketingowych zaplanowanych dla produktu w lipcu i sierpniu (jednocześnie wszystkie te działania prowadzone będą w duchu filozofii marki Lipton Ice Tea, czyli "Drink Positive").

Agencja Digital One opracowała strategię dla całej wakacyjnej akcji, a także m.in. specjalną stronę www dedykowaną nowemu smakowi oraz szereg aplikacji i konkursów na potrzeby działań w Facebooku. Głównym konkursem będzie "7 OGRODÓW Lipton Ice Tea Green Lemon" - jest to konkurs-aplikacja (https://apps.facebook.com/litpl_ogrody/), który potrwa 2 miesiące. Do wygrania atrakcyjne nagrody - m.in. bransoletki marki YES, zestawy kosmetyków Clinique oraz nagroda główna - wycieczka dla 2 osób na Maderę, połączona ze zwiedzaniem ogrodu botanicznego.

Zadaniem uczestników zabawy jest wykonanie zadań w 7 OGRODACH LIT Green Lemon (są to gry zręcznościowe lub logiczne), oraz zebranie 7 Medalionów Stewii - po jednym w każdym ogrodzie; a następnie, po zebraniu wszystkich 7 Medalionów, udział w ósmym, finałowym Ogrodzie Stewii. Ogrody otwierane będą cyklicznie, po jednym na każdy tydzień kampanii.

Konkursom towarzyszyć będą kampanię displayowe oraz kampanie na Facebooku, równolegle prowadzone będą także działania z zakresu SEM. Przygotowano także specjalną stronę główną serwisu www.liptonicetea.pl , która jest teraz skoncentrowana właśnie na herbacie Green Lemon.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • fanGREENtea 2012-07-10 23:48:10

    hm, ok, ale czy ktos z Was tego próbował? okropne ;/ sorry, ale smak jest całkowicie inne i zalatuje dziwnym posmakiem. Lubie Ice Tea Green, ale zwykłą - bardzo, niestety wersja "slim" nie przejdzie, chyba, że uda sie Wam jeszcze zmienić smak

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane