REKLAMA
REKLAMA

Lipton rozdaje kubki z wizerunkami trzech miast

Autor: wirtualnemedia.pl 23 grudnia 2010 08:51

Lipton rozdaje kubki z wizerunkami trzech miast

Rusza kampania promocyjna herbaty Lipton oparta na wizerunku inspirujących miast.

REKLAMA
Startująca kampania herbaty Lipton wykorzystuje wizerunek Nowego Jorku, Sydney i Paryża, które od stuleci inspirują pisarzy, artystów i wynalazców. Symbole architektoniczne tych miast znalazły się na kubkach, które są dołączane do promocyjnych opakowań herbaty tej marki. Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy.


Promocję - prowadzoną w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii - wspierają działania reklamowe w telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze (citylighty).

Promocja potrwa do końca roku.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA