REKLAMA
REKLAMA

Lisner promuje markę Salateria w internecie

Autor: dlahandlu.pl 10 czerwca 2010 14:39

Lisner promuje markę Salateria w internecie

Na początku czerwca wystartowała internetowa odsłona kampanii reklamowej poświęconej sub-marce Salateria. Realizowana kampania jest jednocześnie konkursem pod hasłem „Sposób na przerwę".

REKLAMA
"Sposób na przerwę" to kampania wizerunkowo - sprzedażowa, która ma dwa główne cele. Po pierwsze wykreowanie wizerunku sub-marki Salateria jako sałatkowego eksperta, gwarantującego konsumentom szeroki wybór smaków oraz ogólną dostępność produktów. Drugi cel to zachęcenie internautów do odwiedzenia serwisu konsumenckiego poświęconego Salaterii i wzięcia udziału w konkursie na najciekawszy „sposób na przerwę" w pracy. Na internautów czekają nagrody: codziennie zestawy sałatkowych miseczek, co tydzień unikalne dzbanki do sosów, zaś na koniec miesiąca nagroda główna - dwuosobowa wycieczka do Toskanii.

Konkurs i serwis konsumencki wspiera osłonowa kampania reklamowa obejmująca zasięgiem portal Onet.pl (doublebillboard, halfpage), popularne wyszukiwarki, komunikator Gadu Gadu (baner w oknie rozmowy, baner w oknie kontaktów, doublebillboard, rectangle) oraz portal społecznościowy Facebook (profil: Przerwa na sałatkę). Kampania potrwa do końca czerwca.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA